اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امام جمعه پیرانشهر مطرح کرد

پیروزی بر داعش شیرین‌ترین و گرانی تلخ‌ترین اتفاق سال 97

امام جمعه پیرانشهر گفت: پیروزی بر داعش شیرین‌ترین و تورم و گرانی تلخ‌ترین اتفاق سال 97 بود.

پیروزی بر داعش شیرین‌ترین و گرانی تلخ‌ترین اتفاق سال 97

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به اینکه امسال دارای شیرینی و تلخی‌های خاص خود بود افزود: شیرینی سال 97 پیروزی بر داعش و آل‌سعود در عراق و سوریه بود.

وی تصریح کرد: گروه تکفیری و تروریستی داعش گروهی بسیار خطرناک برای بشریت در جهان امروز بود که آمریکا و آل‌سعود آن را به وجود آورند تا دولتی به اصطلاح اسلامی را تشکیل دهند.

امام جمعه پیرانشهر گفت: با وجود اینکه دشمنان استکباری از جمله آمریکا و آل‌سعود به داعش کمک تسلیحاتی کردند اما جمهوری اسلامی ایران توانست در مدت 6 سال داعش را از سوریه و عراق از بین ببرد که کار خارق‌العادهای بوده و نفوذ ایران در سوریه و عراق را نشان داد و دشمن شکست مفتضحانه‌ای خورد.

وی با اشاره به تلخی‌های سال 97 بیان کرد: گرانی و تورم و فقر که بیشتر در اثر تحریم‌های ظالمانه دشمن به وجود آمد و همچنین مدیریت ضعیف اقتصادی از از جمله تلخی‌های امسال بود و با وجود اینکه ایران اسلامی از نظر نظامی، امنیت، سیاست و فرهنگ قدرتمند است اما از لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار بدی را سپری کرد.

محمودی اظهار کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید به وظیفه خود عمل کرده تا از تحریم‌های ظالمانه با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول